filmozofija

28.10.2007., nedjelja

ZFF I JOŠ PONEŠTO

Završio je i 5. ZAGREB FILM FESTIVAL,pa evo pregled pobjednika:

Izgnanstvo / Izgnanie / The Banishment
Andrej Zvjagincev / Rusija
- Zlatna kolica za najbolji dugometražni igrani film i 5000 €

Šta ja znam / What do I Know
Šejla Kamerić, Timur Makarević / Bosna i Hercegovina
- Zlatna kolica za najbolji kratkometražni igrani film i 1500 €

Vojnički dnevnici / The Alpha Diaries
Yaniv Berman / Izrael
- Zlatna kolica za najbolji dokumentarni film i 1500 €

Pusti me da spavam
Sara Hribar
- Zlatna kolica za najbolji hrvatski film u programu Kockice i 2000 €

Kontrola / Control
Anton Corbijn / UK, SAD
- Vip nagrada publike i 1000 €

Izgubljeno blago vitezova Templara / Tempelriddernes / The Lost Treasure of the Knights Templar
Kasper Barfoed / Danska
- nagrada dječje publike u programu Vip Bibijada

Htio bih dodati da sam u sklopu Festivala i ja otišao na dvije projekcije,one atraktivnijih naslova - pogledao sam domaći film ŽIVI I MRTVI Kristijana Milića i U 3.10 ZA YUMU Jamesa Mangolda pa idućih dana možete očekivati recenzije tih filmova.
A jedan moj prijatelj u blogosferi znan kao Karabaja s ekipom s mora napravio je ovo ljeto svoj prvi filmski uradak jako skromne produkcije koji doduše nije prikazan na ZFF- u,ali eto...uživajte...

KROK HUNTER PART 1


KROK HUNTER PART 2

- 13:42 - aj baci koment... (7) - printaj brate... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi